Applikationssupport

Systemutvecklare – outsourca kundsupporten

Lexicon Support är första linjens support till era kunder 

Vi lär oss era system och tar hand om alla enklare kundsupportärenden. Era utvecklare kan fokusera på utveckling och att lösa de svårare problemen.  

Support i de kanaler som passar kunden 

Lexicon Support ger support via telefon, mail, chatt, WhatsApp – vad som än passar för era kunder. Vi kan också komplettera supporten med en kunskapsportal. 

Löpande statistik och uppföljning 

Ni får statistik och uppföljning varje månad om ärendemängd och vad kunderna frågar om. Ni kan också få skräddarsydda rapporter i vårt ärendehanteringssystem så att ni själva alltid kan gå in och få den uppföljning och analys ni behöver för er vidareutveckling av produkterna. 

Åtkomst till Lexicon via mobil

IT-ansvarig - support vid införande av nya system?

Nytt affärskritiskt system? Vi tar hand om användarsupporten.
Avtal per år eller korttidsavtal vid införandet.

Kontakta mig!

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig inom kort.